OK

Ei
Kyllä
Bette Box käyttää evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi ja käyttöä koskevien tilastojen keräämiseksi. Käyttämällä sivustoa, hyväksyt evästeiden käytön.

Ajankohtaista

22.5.2017

Bette Boxin hinta nousi tänään 22.5.2017 16,90 eurosta 18,90 euroon. Hinnankorotus ei koske uusia tilaajia, joilla on voimassa oleva tilaus, vaan heidän tilauksensa hinta säilyy ennallaan.

4.4.2017

Maksikirjelähetykset päättyvät! Koska tiettyjen kosmetiikkatuotteiden (kuten hiuslakat, deodorantit, kynsilakat, parfyymit) toimitus maksikirjeenä voi aiheuttaa vaaratilanteita ympäristölle, emme voi enää toimittaa boxeja maksikirjeenä. Kaikki maksikirjelähetykset tullaan toimittamaan postipakettina!

23.2.2017

Automaattiset veloitukset aikaistuvat. Jatkuvat tilaukset veloitetaan tästä lähtien edeltävän kuukauden 12. päivä aikaisemman 16. päivän sijaan.

2.2.2017

Helmikuun Bette boxit lähtevät matkaan!

3.1.2017

Tammikuun Bette boxit lähtevät matkaan!

22.12.2016

Kauneussivusto Bette Beauty avaa ovensa.

7.12.2016

Miesten boxit lähtevät matkaan tänään!

5.12.2016

Joulukuun boxit ovat lähteneet varastolta.

28.11.2016

LivBox on nyt Bette Box. 

26.10.2016

Miesten LivBoxit ovat lähteneet liikkeelle kohti omistajiaan. Voit seurata boxin kulkua helposti seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi. Muistathan noutaa boxin ajoissa SmartPost-automaatista, sillä sitä säilytetään postilokerossa viikon ajan. Postitoimistotoimituksessa boxin noutoaika on kaksi viikkoa.

5.10.2016

Lokakuun boxit ovat lähteneet varastolta.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.

 

6.9.2016

Syyskuun boxit ovat lähteneet varastolta.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.


5.8.2016

Elokuun boxit ovat lähteneet varastolta.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.


4.7.2016

Heinäkuun boxit ovat lähteneet varastolta.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.

 

2.6.2016

Kesäkuun boxit ovat lähteneet varastolta.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.


18.5.2016

Lisää yksisarvisia LivBoxiin!

Haluamme auttaa naisia ja miehiä löytämään uusia kauneustuotteita ja trendejä. Tavoitteenamme on kehittyä päivä päivältä paremmaksi. Edessämme on monia haasteita, seikkailuja ja jännittäviä hetkiä. Haluatko olla mukana ratkaisemassa niitä? Kiinnostaako sinua duuni dynaamisessa startupissa? Onko intohimosi liiketoiminnankehitys, markkinointi tai ehkä yhteistyö kosmetiikkayritysten kanssa? Haluatko nousta tiimin vetäjäksi tai kehittää uusia osaamisalueita? 

Haemme uusia taitureita tiimiimme. Laita vapaamuotoinen viesti meille osoitteeseen info@livbox.fi ja kerro mitä haluaisit tehdä LivBoxilla. Viesti voi sisältää videota, animaatiota, tarinan tai häikäisevän CV:n. Pääasia, että tulet huomatuksi :)

Haku päättyy 27.5.2016.


2.5.2016

Toukokuun boxit ovat lähteneet varastolta.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.

 

5.4.2016

Huhtikuun boxit ovat lähteneet varastolta.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.


3.3.2016

Maaliskuun boxit ovat lähteneet varastolta.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.

 

3.2.2016

Helmikuun boxit ovat lähteneet varastolta.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.

 

29.1.2016

Boxie Oy on ostanut LivBox-liiketoiminnan Sanoma Media Finlandilta. LivBoxin toiminta jatkuu ennallaan.

 

4.1.2016

Vuoden 2016 ensimmäiset boxit ovat lähteneet tänään tilaajille.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.

 

7.12.2015

Joulukuun boxit ovat lähteneet varastolta matkaan.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.

 

4.11.2015

Marraskuun boxit ovat lähteneet varastolta matkaan 3.11.2015. LivBoxien toimitus saattaa kuitenkin viivästyä postikeskusten työtaisteluista johtuen.

Jos olet valinnut boxin toimitustavaksi SmartPost- tai postipakettitoimituksen, voit seurata boxisi kulkua seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.

 

26.10.2015

Miesten LivBoxit ovat lähteneet liikkeelle kohti omistajiaan. Voit seurata boxin kulkua helposti seurantakoodin avulla, jonka löydät LivBoxin sivuilta Omista tiedoistasi.

HUOM! Muistathan noutaa boxin ajoissa SmartPost-automaatista, sillä sitä säilytetään postilokerossa viikon ajan. Postitoimistotoimituksessa boxin noutoaika on kaksi viikkoa.


22.5.2015

LivBoxin toimitustapoja lisättiin ja jos olet vaihtanut toimitustavan maxikirjetoimituksesta SmartPost-automaattiin tai pakettina postitoimistoon, on erityisen tärkeää, että tilauksesi takana on oikea puhelinnumero. Saat Postilta tekstiviestin, kun LivBox on noudettavissa.

Ei riitä, että puhelinnumero on oikein vain omissa tiedoissasi, vaan jokaisen käynnissä olevan tilauksen takana tulee olla oikea puhelinnumero. Voit tarkistaa, onko tilauksellasi oikea puhelinnumero näin:

-> Kirjaudu sisään LivBox-palveluun
-> Omat tiedot -> Tilaukseni
-> Etsi käynnissä oleva(t) tilauksesi
-> Muuta toimitusosoite 
-> Päivitä puhelinnumero tarvittaessa -> Tallenna

 

6.5.2015

LivBoxin toimitustapoja on lisätty. Aiemmin LivBoxit on toimitettu maxikirjeinä ja postinkantajasta riippuen ne on toimitettu joko kotiovelle tai ne on voitu noutaa postitoimistosta postinkantajan jättämää saapumisilmoitusta vastaan. Tähän saakka LivBoxit eivät ole saaneet seurantakoodia.

Nyt tilaajan on mahdollista valita haluamansa toimitustapa. Toimitustapavaihtoehtoja on kolme: toimitus SmartPost-automaattiin, toimitus pakettina postitoimistoon tai toimitus maxikirjeenä. Huom! Lahjatilaukset toimitetaan tällä hetkellä ainoastaan maxikirjeinä.

Suosittelemme tilaajaa valitsemaan jatkossa toimituksen SmartPost-automaattiin tai pakettina postikonttoriin, sillä näissä toimitusmuodoissa LivBox saa seurantakoodin,;jolloin tilaajan on helppo seurata boxin kulkua omien tietojensa kautta LivBox-profiilissaan. Tilaaja saa myös tekstiviestin, kun LivBox on noudettavissa. Tärkeää on, että tilaajan LivBox-profiilissa tilauksen takana on aina ajantasainen puhelinnumero.

SmartPost-automaattitoimituksissa tilaajalla on viikko aikaa noutaa boxinsa automaatista. Jos boxi toimitetaan maxikirjeenä tai pakettina postikonttoriin, boxia säilytetään postissa kaksi viikkoa. Mikäli boxia ei noudeta ajoissa, sitä ei hyvitetä tilaajalle. On tilaajan vastuulla noutaa boxi ajoissa toimituspaikasta.

Maxikirjetoimituksiin ei ole saatavilla seurantakoodia, eikä siitä lähetetä tekstiviestiä, kun boxi on mahdollisesti saapunut postikonttoriin, vaan sen voi noutaa postista postinkantajan jättämää saapumisilmoitusta vastaan, mikäli postinkantaja ei ole kantanut boxia kotiin saakka. Huom! Lahjatilaukset toimitetaan tällä hetkellä ainoastaan maxikirjeinä.

Ainoastaan varastoltamme lähetettävät boxit voidaan toimittaa SmartPost-automaattiin tai postipakettina postikonttoriin. Mikäli joudumme lähettämään poikkeustapauksissa satunnaisia boxeja toimistoltamme, ne lähetetään maxikirjeinä.

Toimitustapaa voi vaihtaa tarvittaessa mutta se on tehtävä aina kuun 26. päivä mennessä, mikäli haluaa seuraavan kuukauden LivBoxin toimitettavan eri toimituspaikkaan. LivBoxin asiakaspalvelu ei jatkossa pysty muuttamaan tilaajan toimitusosoitetta tai toimitustapaa, vaan tilaajan on tehtävä nämä päivitykset itse LivBox-profiilissaan. Kun tilaaja on kirjautunut sisään, Omien tietojen takaa löytyy ”Tilaukseni”-kohta. Sieltä voi valita käynnissä olevan tilauksen ja painaa ”Muuta toimitusosoite” -kohtaa, jonka takaa toimitustavat löytyvät.;

Miten valitsen toimitustavan?

Jos sinulla on jo voimassa oleva tilaus, kirjaudu sisään LivBox-palveluun ja mene Omiin tietoihisi, jonka takaa löydät ”Tilaukseni”. Sieltä voit etsiä käynnissä olevan tilauksesi ja painaa ”Muuta toimitusosoite” -kohtaa. Sen takaa löydät toimitustavat, joista voit valita itsellesi parhaan vaihtoehdon. Voit vaihtaa toimitustapaa halutessasi mutta se on tehtävä aina kuun 26. päivä mennessä, mikäli haluat seuraavan kuukauden LivBoxin toimitettavan eri toimituspaikkaan.

Tarkistathan, että puhelinnumerosi on tilauksen takana oikein, jotta saat tekstiviestin, kun LivBox on noudettavissa (mikäli olet valinnut toimituksen SmartPost-automaattiin tai pakettina postikonttoriin). Voit päivittää puhelinnumerosi Omista tiedoistasi ”Tilaukseni” -kohdan takana.

Jos tilaat LivBoxin ensimmäistä kertaa, voit valita toimitustavan tilausvaiheessa. Kun olet valinnut tilausmuodon, pääset sen jälkeen valitsemaan toimitustavan. Muistathan lisätä tietoihisi ajantasaisen puhelinnumeron, jotta saat tekstiviestin, kun LivBox on noudettavissa (tekstiviestin lähetys käytössä vain toimituksissa SmartPost-automaattiin ja pakettina postikonttoriin). Huom! Lahjatilaukset toimitetaan tällä hetkellä ainoastaan maxikirjeinä.

 

23.3.2015

Kokonaiskustannusten nousun vuoksi LivBoxin hinta nousi tänään 23.3.2015 15,90 eurosta 16,90 euroon. Hinnankorotus ei koske uusia tilaajia, joilla on voimassa oleva tilaus, vaan heidän tilauksensa hinta säilyy ennallaan.

 

3.3.2015
Hyviä uutisia! Jos olet tilannut LivBoxin ystävällesi lahjaksi muttet ole tilausvaiheessa täyttänyt lahjatilaukselle kauneusprofiilia, niin nyt se on mahdollista tehdä myös jälkikäteen. Kirjaudu LivBox-profiiliisi ja mene Omat tiedot -kohtaan. Sieltä valitse Tilaukseni ja etsi ystäväsi lahjatilaus. Tämän alta löydät Muokkaa kaverisi kauneusprofiilia, jonka kautta voit täydentää ystäväsi tiedot.

Kauneusprofiilia käytetään mahdollisuuksien mukaan tuotteiden kohdistamiseen silloin, kun boxissa on vaihtoehtoisia tuotteita. Muistathan pitää kauneusprofiilin tiedot ajan tasalla.